Roosendaal Open Air – Zaterdag 2 september 2023

Metalheads!

Maak je klaar voor een moddervette editie van Roosendaal Open Air. Beter, harder, lekkerder en relaxter dan ooit!
Niet alleen kan je megatoffe bands komen checken, er is wederom goed aan de innerlijke mensch gedacht met heerlijk eten en drinken.
Even in het kort wat belangrijke info op een rij. Neem het goed door, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

1. Toegang tot het festivalterrein:
    • Let op! Er zijn maar een beperkt aantal kaarten aan de deur te koop
    • We willen mensen niet teleurstellen door ze bij drukte weg te moeten sturen, koop daarom je kaarten het liefst in de voorverkoop.
    • Kaarten: Vvk: €21,-, deurverkoop: €25,-
    • Kom voorbereid! Je krijgt alleen toegang tot het festivalterrein wanneer je in het bezit bent van een geldig ticket op je telefoon of uitgeprint en een geldig identiteitsbewijs. Ontbreekt één van deze zaken, dan mogen we je helaas niet binnenlaten.

2. Hoe kom je bij het festivalterrein?
    • Het adres:

The Loods
    Oostelijke Havendijk 13 b
    4704 AD Roosendaal

Met de trein: Loop het station uit en ga direct naar rechts. Voor je zie je spoorbrug voor voetgangers. Deze ga je over. Je steekt vervolgens het parkeerterrein van het voetbalstadion over en daarachter bevindt zich The Loods. Het is niet te missen!
    Met de auto: Mocht je afhankelijk zijn van de auto, willen we je graag attenderen op het feit dat er beperkte parkeermogelijkheden zijn bij The Loods.

3. Eten en drinken betaal je met munten
    • Alle versnaperingen zijn alleen met muntjes te betalen. Deze kosten € 2,80 per stuk en kan je op het terrein kopen. Aangeschafte munten kunnen niet geretourneerd worden.
    • Van al dat moshen krijg je uiteraard honger en dorst. Robuust BBQ verzorgt juicy happen van de grill en Studiomamma zal jullie voorzien van de beste (vega(n)) gerechten. Om de dorst te stillen schenkt HillDevils Beers de meest smaakvolle speciaalbieren. Kom dat proeven!

• Het is niet toegestaan eigen drank en eten mee het terrein op te nemen.

4. LET OP! Munten koop je alleen met PIN
    • PIN ONLY! Dus kom nou niet met cash, vvv-bonnen of I Owe U-tjes. Plastic it is! Mocht je toch je cash kwijt willen, houd er dan rekening mee dat we GEEN wisselgeld hebben.

Sponsoren bedankt!

Als het op metal aankomt klopt het hart van menig lokaal ondernemer even snel als de blasts van Fenriz. Het is onwijs gaaf dat zij ons willen sponsoren, zodat wij met zijn allen een vet feest kunnen bouwen met de vetste bands die we maar konden krijgen. Daarom willen wij hen met trots aan jullie voorstellen!

See ya saturday!! Wij hebben er zin in!